مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 19:102023-06-22اقتصادي

زنجیره ارزش عسل در صحنه تکمیل می شود 


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از برنامه ریزی برای تکمیل زنجیره ارزش عسل در شهرستان صحنه خبرداد.

  - ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از برنامه ریزی برای تکمیل زنجیره ارزش عسل در شهرستان صحنه خبرداد.

  عبدالوحید محمدی امروز(اول تیر) در نشست شورای اداری شهرستان صحنه، بااشاره به قطب بودن این شهرستان در تولید عسل، اظهار کرد: علیرغم اینکه شهرستان صحنه رتبه اول تولید عسل را در استان دارد، اما فاقد یک واحد فرآوری مناسب برای آن است.

وی ادامه داد: البته طی سالهای گذشته یک واحد فرآوری و بسته بندی خوب در شهرک صنعتی این شهرستان احداث شده که به صورت نیمه کاره مانده است، لذا تکمیل آن را به عنوان یک اولویت در نظر گرفته ایم.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر لزوم تکمیل زنجیره ارزش عسل در این شهرستان، عنوان کرد: باتوجه به ظرفیت هایی که این شهرستان در حوزه عسل دارد و به یک برند برای آن تبدیل شده، لذا تکمیل زنجیره ارزش این محصول در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه از موافقت شهرداری صحنه برای احداث میدان میوه و تره بار این شهرستان هم خبرداد و گفت: در این راستا قرار شد تا شهرداری دو میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این پروژه اختصاص دهد و زمین مورد نیاز آن هم از طریق مسکن و شهرسازی تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره ارزش عسل در صحنه تکمیل می شود 

زنجیره ارزش عسل در صحنه تکمیل می شود